Kdo je podle vás účetní? Paní, co si od vás převezme doklady, položí je na přeplněný stůl a začne data přepisovat do účetního systému? Když jí voláte, tak nebere telefon, protože je období DPH? Když je na dovolené, tak máte smůlu? Poradit vám nedokáže, protože vás dobře nezná? Výkazy vám sestaví jednou ročně a pokud jim nerozumíte, tak máte smůlu? Tohle je účetní z minulého století!
Jak to vypadá u nás? My nechceme, aby nám klienti nosili doklady osobně, ani aby doklady někam nahrávali nebo přeposílal. Jen nasdílíme mail, kam jim sami dodavatelé doklady posílají a hotovo. Pasivní přístup do banky klienta má dnes snad každá účetní a můžeme začít.
„Moderní účetnictví přináší víc než si myslíte.“
Faktury účtujeme pravidelně rovnou z mailu klienta, používáme k tomu naše řešení This App, které tohle všechno dělá prakticky samo a my jen kontrolujeme. Schvalování faktur může klient dělat přímo v účetním systému a platby do banky nahrajeme v dohodnutém termínu a pravidelně, klidně několikrát do týdne.
Co je ale ještě lepší?
Pokud naši klienti chtějí, mohou si tuhle část dělat sami, je to pro ně levnější a rychlejší, protože pokud mají asistentku, která alespoň trochu umí s počítačem, pak mají vyhráno. Asistentka faktury importuje do systému klidně každý den, naše účetní pouze kontrolují a plně zodpovídají za správnost zaúčtovaných dokladů. A platby do banky si klient nahraje také sám, kdykoliv to potřebuje. Díky vlastnímu přístupu do systému může čísla používat pro každodenní rozhodování.
Měníme svět účetnictví, jak?
• Zrychlujeme zpracování
• Zpřesňujeme zadané údaje
• Minimalizujeme chyby z manuálního zpracování
• Vyčítáme doklady
• Děláme práci zajímavější
• Tvoříme profesi 21. století
• Zjednodušujeme práci účetním i manažerům
• Šetříme zdroje – papíry, prostor, čas i peníze
• Zaměřujeme se na výstupy z účetnictví
• Čas věnujeme konzultacím a rozvoji
• A baví nás to 😊