Startup & This One s.r.o.
Nastavit real-time reporting u startupu, který se neustále dynamicky vyvíjí a zároveň je řízen mateřskou společností, je výzva!
Klient patří do velké holdingové struktury se zahraniční účastí. Mateřská společnost stanovuje pevně daná pravidla pro podobu reportingu. Kvůli specifickým požadavkům klient sestavoval report manuálně v excelu. V case study se dočtete:
- Jaké byly nároky klienta na změnu
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jak vypadá automatizovaný reporting
- Jaké role u klienta zastáváme
- Jaké přínosy naše spolupráce přinesla

Naše společná čísla

1 aplikace
pro celý holdingový reporting

24/7
přístupná účetní data pro řízení a rozhodování

více jak 80 %
ušetřeného času nad manuálním zpracováním reportu
FINEFIN, s.r.o. & This One s.r.o.

Jak vypadá digitální transformace malé účetní kanceláře
Společnost FINEFIN využila naši službu Digitální transformace, když hledala cestu, jak ulevit přetíženým zaměstnancům – seniorům a rovnoměrně rozložit kapacity v týmu. Vysokou prioritou bylo zachovat spokojenost stávajících zaměstnanců. Další motivací bylo přinést více tržeb do firmy na odměny pro zaměstnance. V case study se dočtete:
- Jak vypadalo zpracování účetnictví před naší spoluprácí
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jaké jsme vybrali automatizace
- Jaké přínosy naše spolupráce přinesla
- A jak naši spolupráci hodnotí klient
Naše společná čísla

23 000
zpracovaných faktur ročně

75 % času
ušetřeného při zpracování faktur

jeden systém
pro veškerá data ke kontrole a reportingu
DODO Czech s.r.o. & This One s.r.o.
Zpracovávat desetitisíce přijatých faktur bez digitalizace celého procesu nelze
DODO zpracovává více než 23 000 faktur přijatých ročně. Při takovém množství bylo nutné celý proces od přijetí faktury po její zanesení do účetního systému plně digitalizovat. V case study se dočtete:
- Jaké byly nároky klienta na změnu
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jaké jsme vybrali automatizace
- Jaké přínosy naše spolupráce přinesla
- A jak naši spolupráci hodnotí klient

Naše společná čísla

23 000
zpracovaných faktur ročně

75 % času
ušetřeného při zpracování faktur

jeden systém
pro veškerá data ke kontrole a reportingu
Pixie Crew Group s.r.o. & This One s.r.o.
Bez dat není možné řídit svou firmu, natož v pandemi
Klientovi během pandemie klesly tržby kvůli pozastavení mezinárodní přepravy a snížení prodeje produktů. Do té doby neměl k dispozici data, která by mu ukázala, jestli má v podnikání smysl pokračovat, případně jaká rozhodnutí je třeba udělat, aby se na trhu udrželi.
V case study se dočtete:
- Jaká byla očekávání klienta
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- K jakému jsme došli řešení
- A jak naši spolupráci hodnotí klient
Naše společná čísla

v reálném čase
všechna účetní data
více jak 10
nastavených automatizací

jeden mzdový náklad
průměrná úspora nákladů
E-book Digitální transformace účetnictví
Průvodce základy digitalizace účetnictví
Digitalizace účetnictví je v našich kruzích hodně diskutované téma. Informací, ze kterých můžete čerpat, je nepřeberné množství. A my z naší praxe víme, jak těžké je vyznat se v nich a vůbec nějak začít. Proto jsme pro vás připravili E-book, ve kterém se dozvíte:
- Co je digitální transformace účetnictví
- Jak se mění profese účetních
- Co vědět, než se do digitalizace pustíte
- To nejdůležitější o IT
- Jak na faktury přijaté, jak na tržby nebo roboty
A to nejlepší je, že dostanete praktické tipy, díky kterým můžete zkusit digitalizovat některé části svého procesu hned po přečtení E-booku.
V e-booku najdete
27 stran textu
plno praktických tipů
odkazy na konkrétní řešení
BizzTreat s.r.o. & This One s.r.o.
Řídit firmu s výsledky o měsíc později se nedá
BizzTreat si uvědomuje, jak jsou data důležitá pro řízení firmy. Proto hledali partnera na poli účetnictví, který jim bude poskytovat služby a data online, ideálně denně aktualizovaná, a hlavně bez nutnosti zásahu člověka. Žijí v roce 2023 a ví, že řídit firmu s výsledky, které jsou k dispozici až 25. den následujícího měsíce, se dost dobře nedá.
V case study se dočtete:
- Jaká byla očekávání klienta
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jak vypadala vzájemná komunikace
- Vyjasnění vzájemných rolí
- K jakému jsme došli řešení
- A jak naši spolupráci hodnotí klient
Naše společná čísla

24 hodin, 7 dní v týdnu
dostupnost dat
více jak 10
nastavených automatizací

8 hodin měsíčně
průměrná úspora času
Nezávazná konzultace
Adresa
Jankovcova 1569/2c
170 00 Praha 7
IČ: 03734404
DIČ: CZ03734404
Kontakt
+420 731 657 645
info@thisone.cz
Společnost This One s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu
v Praze oddíl C vložka 237012. Číslo účtu je 50550000/5500 vedené u Raiffeisenbank a.s.