This One & EUTECH
Přechod na digitální účetnictví a reporting není jen technologickou změnou, ale i transformací přístupu k podnikání!
Klient působí v oblasti technologie a výroby a zaměřuje se na poskytování špičkových produktů a služeb pro své zákazníky. Díky naší spolupráci se rozhodl posunout své procesy na novou úroveň pomocí digitalizace a automatizace.
V case study najdete?
- Jaká byla očekávání klienta
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jaké přínosy naše spolupráce klientovi přinesla
- Jak vypadá situace u klienta po několika měsících spolupráce
- Jak byl klient spokojený
Naše společná čísla
100 % faktur
schvalovaných online
7 dnů v týdnu
aktuální přehled o pohledávkách a závazcích
1 nástroj pro
reporting, schvalování a kontrolu cashflow
Účetnictví jako soubor aplikací
Průvodce aplikacemi a technologiemi, které využíváme v účetní kanceláři
Máme pro vás souhrn 20 aplikací, které nám pomáhají šetřit čas a zefektivňovat procesy nejen v našem účetnictví, ale i u našich klientů.
V průvodci najdete?
- 7+ tipů na výběr moderního účetního software
- Aplikace na automatizaci prvotních dokladů
- Aplikace na automatizaci procesů
- Aplikace výstupní
- Marketingové aplikace
V průvodci najdete
45 stran textu plných našich zkušeností a know how
7+ tipů na výběr moderního účetního softwaru
20 popsaných aplikací fungujících v účetní kanceláři
MAHOON & This One s.r.o.
Manuální přepisování faktur do internetového bankovnictví není práce pro nikoho
Klient MAHOON poskytuje ucelený ekosystém služeb zaměřených na budování finančního zdraví a majetku – od stanovení finančních cílů přes vytvoření strategického plánu, až po správu movitého i nemovitého majetku. V case study se dočtete:
- Jaká byla očekávání klienta
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jaké přínosy naše spolupráce klientovi přinesla
- Jakým způsobem jsme klientovi ušetřili čas
- Jak byl klient spokojený
Naše společná čísla
0 ručních zápisů
do bankovnictví
100 % ušetřeného času
majitele při platbě faktur
1 systém
na všechna data
E-book Zdanění kryptoaktiv
Průvodce základy zdanění kryptoaktiv
Propojujeme oblast účetnictví a daní se světem kryptoaktiv.
Připravili jsme pro vás tento e-book, který vám objasní:
- základní pravidla zdanění kryptoaktiv,
- zdanění u fyzických osob,
- účtováníu právnických osob,
- kryptoaktiva z pohledu daně z přidané hodnoty,
- slovníček pojmů, který se vám v krypto světe může hodit,
- a nakonec praktické tipy na software pro správu krypto transakcí.
Věříme, že pro vás bude e-book přínosný!
V e-booku najdete
31 stran textu
plno praktických návodů
odkazy na články a další řešení
EST – OUEST CONSEILS Praha s.r.o. & This One s.r.o.
Přechod z jednoho skladového systému do nového je velkou obavou většiny klientů!
Klient je na trhu od roku 1994 a je obchodním zastoupením francouzských kosmetických značek, ke kterým v následujících letech přibyly i značky italské a švýcarské. Zajišťují také profesionální zaškolení
a odbornou péči. V case study se dočtete:
- Jaká byla očekávání klienta
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jaké přínosy naše spolupráce klientovi přinesla
- Jak vypadal přechod na nový systém a dopady na chod firmy
- Jak byl klient spokoejený
Naše společná čísla
1 systém
účetnictví i sklad na jednom místě
1 data
všechny informace z 1 datového podkladu
5 členění prodejů
sledování pro reporting podle potřeb klienta
AR SERVIS s.r.o. & This One s.r.o.
Založení interního účetního oddělení a nová role CFO
Reorganizace lidských zdrojů v účetním oddělení bývá častokrát základním stavebním kamenem kvalitních výsledků.
Klient patří do velké holdingové struktury a naše spolupráce je dlouhodobá. Na počátku jsme klientovi poskytovali outsourcing našich služeb – zpracování účetnictví a daní. Postupem času však skupina firem v holdingu rostla tak, že začalo být efektivnější postavit vlastní interní účetní oddělení. V case study se dočtete:
- Jaká byla cesta klienta k interní účtárně
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jakým způsobem probíhala komunikace
- Jaké přínosy naše spolupráce přinesla
- Jak byl klient spokojený
Naše společná čísla
8
firem v holdingu
1
tým/CFO/účetní systém
7 let
spolupráce
Startup & This One s.r.o.
Nastavit real-time reporting u startupu, který se neustále dynamicky vyvíjí a zároveň je řízen mateřskou společností, je výzva!
Klient patří do velké holdingové struktury se zahraniční účastí. Mateřská společnost stanovuje pevně daná pravidla pro podobu reportingu. Kvůli specifickým požadavkům klient sestavoval report manuálně v excelu. V case study se dočtete:
- Jaké byly nároky klienta na změnu
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jak vypadá automatizovaný reporting
- Jaké role u klienta zastáváme
- Jaké přínosy naše spolupráce přinesla
Naše společná čísla
1 aplikace
pro celý holdingový reporting
24/7
přístupná účetní data pro řízení a rozhodování
více jak 80 %
ušetřeného času nad manuálním zpracováním reportu
FINEFIN, s.r.o. & This One s.r.o.
Jak vypadá digitální transformace malé účetní kanceláře
Společnost FINEFIN využila naši službu Digitální transformace, když hledala cestu, jak ulevit přetíženým zaměstnancům – seniorům a rovnoměrně rozložit kapacity v týmu. Vysokou prioritou bylo zachovat spokojenost stávajících zaměstnanců. Další motivací bylo přinést více tržeb do firmy na odměny pro zaměstnance. V case study se dočtete:
- Jak vypadalo zpracování účetnictví před naší spoluprácí
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jaké jsme vybrali automatizace
- Jaké přínosy naše spolupráce přinesla
- A jak naši spolupráci hodnotí klient
Naše společná čísla
30 %
nárůst obratu
40 %
zrychlení práce v týmu
17 %
zvýšení marže
DODO Czech s.r.o. & This One s.r.o.
Zpracovávat desetitisíce přijatých faktur bez digitalizace celého procesu nelze
DODO zpracovává více než 23 000 faktur přijatých ročně. Při takovém množství bylo nutné celý proces od přijetí faktury po její zanesení do účetního systému plně digitalizovat. V case study se dočtete:
- Jaké byly nároky klienta na změnu
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jaké jsme vybrali automatizace
- Jaké přínosy naše spolupráce přinesla
- A jak naši spolupráci hodnotí klient
Naše společná čísla
23 000
zpracovaných faktur ročně
75 % času
ušetřeného při zpracování faktur
jeden systém
pro veškerá data ke kontrole a reportingu
Pixie Crew Group s.r.o. & This One s.r.o.
Bez dat není možné řídit svou firmu, natož v pandemi
Klientovi během pandemie klesly tržby kvůli pozastavení mezinárodní přepravy a snížení prodeje produktů. Do té doby neměl k dispozici data, která by mu ukázala, jestli má v podnikání smysl pokračovat, případně jaká rozhodnutí je třeba udělat, aby se na trhu udrželi.
V case study se dočtete:
- Jaká byla očekávání klienta
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- K jakému jsme došli řešení
- A jak naši spolupráci hodnotí klient
Naše společná čísla
v reálném čase
všechna účetní data
více jak 10
nastavených automatizací
jeden mzdový náklad
průměrná úspora nákladů
E-book Digitální transformace účetnictví
Průvodce základy digitalizace účetnictví
Digitalizace účetnictví je v našich kruzích hodně diskutované téma. Informací, ze kterých můžete čerpat, je nepřeberné množství. A my z naší praxe víme, jak těžké je vyznat se v nich a vůbec nějak začít. Proto jsme pro vás připravili E-book, ve kterém se dozvíte:
- Co je digitální transformace účetnictví
- Jak se mění profese účetních
- Co vědět, než se do digitalizace pustíte
- To nejdůležitější o IT
- Jak na faktury přijaté, jak na tržby nebo roboty
A to nejlepší je, že dostanete praktické tipy, díky kterým můžete zkusit digitalizovat některé části svého procesu hned po přečtení E-booku.
V e-booku najdete
27 stran textu
plno praktických tipů
odkazy na konkrétní řešení
BizzTreat s.r.o. & This One s.r.o.
Řídit firmu s výsledky o měsíc později se nedá
BizzTreat si uvědomuje, jak jsou data důležitá pro řízení firmy. Proto hledali partnera na poli účetnictví, který jim bude poskytovat služby a data online, ideálně denně aktualizovaná, a hlavně bez nutnosti zásahu člověka. Žijí v roce 2023 a ví, že řídit firmu s výsledky, které jsou k dispozici až 25. den následujícího měsíce, se dost dobře nedá.
V case study se dočtete:
- Jaká byla očekávání klienta
- Jakým způsobem jsme nastavili spolupráci
- Jak vypadala vzájemná komunikace
- Vyjasnění vzájemných rolí
- K jakému jsme došli řešení
- A jak naši spolupráci hodnotí klient
Naše společná čísla
24 hodin, 7 dní v týdnu
dostupnost dat
více jak 10
nastavených automatizací
8 hodin měsíčně
průměrná úspora času
Nezávazná poptávka služeb
Adresa
This One s.r.o.
Jankovcova 1569/2c
170 00 Praha 7
IČ: 03734404
DIČ: CZ03734404
Kontakt
+420 703 333 646
info@thisone.cz
Společnost This One s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu
v Praze oddíl C vložka 237012. Číslo účtu je 50550000/5500 vedené u Raiffeisenbank a.s.