Proč si vybrat za účetní This One

Proč si vybrat za účetní This One

Účetnictví je nutné zlo? Účetnictví zabírá spoustu času? Je to tak složité a stejně vám nic neřekne? Účetnictví je rutinní, zdlouhavá administrativní zátěž? Stále dokola řešíte chyby v účetnictví? Obáváte se změny účetní kanceláře? Pokud je tohle vaše zkušenost, je to strašná škoda!

Vaše účetnictví s This One může být úplně jiné

Může být automatické, časově úsporné, efektivní a bez chyb. Můžete mít reálný přístup k finančním výsledkům kdykoliv a kdekoliv. O bezpečnosti, ochraně a efektivním zálohování ani nemluvě. My už si ani neumíme představit, jak můžete fungovat, pokud nemáte účetnictví napojené na vaše interní systémy. Neumíme si představit, že vám nechybí přehledné reporty. Jak děláte finanční predikce? Jak plánujete budoucí kroky vaší firmy? Umíme vylepšit vaše cash flow v pár krocích. A to je teprve základ toho, co nabízíme. Pod jednou střechou u nás najdete služby od účetnictví, daní a práva, přes účtování kryptoaktiv až po služby týkající se digitalizace a automatizace v účetnictví, finanční reporting a služby CFO.

Jak začíná spolupráce s novými klienty

Nejjednodušší je vyplnit kontaktní formulář pod tímto článkem. Stačí uvést své jméno, email nebo telefon, a během několika dní se vám ozve náš obchodník. Proč rovnou nenabízíme termín? Bohužel naše zkušenosti říkají, že na 80 % nabídek nedostáváme žádnou reakci a z počtu nezrealizovaných schůzek se nám točí hlava. Proto náš obchodník během prvního hovoru nebo emailu zjistí, zda vám opravdu můžeme nabídnout to, co poptáváte, a domluví online schůzku s našimi odborníky, kteří řeší už konkrétní oblasti – účetnictví, daně, automatizace, krypto apod. Díky online schůzkám můžeme spolupracovat s firmami z celé České republiky, nejen z Prahy. Po upřesnění požadavků a případné další schůzce dostanete cenovou nabídku. Pokud ji odsouhlasíte, spolupráce může začít cca za měsíc.

Účetní firma roku 2023

Jaká jsou vzájemná očekávání?

Na začátku spolupráce je důležité, abychom si vyjasnili, co od sebe navzájem potřebujeme. My očekáváme, že budete otevření změnám a inovacím, které vám navrhneme. Na oplátku nabízíme naši plnou podporu a účetní služby na špičkové úrovni. Společně projdeme vaše interní procesy a navrhneme, jak je optimalizovat pro co největší úsporu vašeho času a peněz.

Také je vhodné, abyste na začátku počítali s vyšší mírou zapojení během stabilizace nového systému. Představte si, že od nás budete chtít – týdenní zpracování prvotních dokladů, párování plateb, denní přehledy pohledávek a závazků, napojení bank, příkazy k úhradě, DPH, měsíční závěrku, daňové konzultace, správu a archivaci dokumentů, roční závěrku, daňové přiznání, zpracování mezd, přestup na nový účetní systém, automatické zpracování dokladů, propojení na váš interní systém, API propojení, roboty… Bez vašeho aktivního přístupu se doba realizace velmi prodlouží.

Důvěřujte nám, máme letité zkušenosti s poskytováním služeb od středně velkých firem až po holdingy.

Mluví za nás čísla, aneb co můžete naší spoluprací získat – více podrobností v case study

  • 16+ nastavených automatizací u jednoho klienta
  • 120 hodin měsíčně, které jsme firmě ušetřili
  • 23 000 automaticky zpracovaných faktur ročně
  • 75 % uspořeného času při zpracování faktur
  • 30 % nárůst obratu
  • 40 % zrychlení práce v týmu
  • 17 % zvýšení marže
  • více jak 80 % ušetřeného času nad manuálním zpracováním reportu
  • 5 členění prodejů sledování pro reporting podle potřeb klienta
  • 100 % ušetřeného času majitele při platbě faktur

Co je u nás standard?

O vaše účetnictví se nestará jen jedna účetní. Dostáváte k dispozici celý tým odborníků – daňové poradce, právníky, procesní analytiky, specialisty na inovace a automatizace. Zastupitelnost, máte stabilní tým, který se postará o vaše potřeby. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně, ani si nedovedeme představit, jak bychom mohli kvalitně poskytovat naše služby bez toho, aniž bychom se zajímali o váš byznys. Online přístup k datům kdykoliv a odkudkoliv je pro nás už úplnou samozřejmostí. Bezpečnost dat neřešíme jen na papíře, ale za zády máme silnou IT podporu. Na robotické procesy a AI máme celý tým, který se tomu denně věnuje.

Dlouhodobé výhody

Investice do kvalitní účetní kanceláře se může zdát na první pohled vysoká, ale z dlouhodobého hlediska přináší významné výhody. Naše zkušenosti ukazují, že klienti, kteří zpočátku váhali kvůli vyšší ceně, nakonec litovali, že se na nás neobrátili dříve. Díky našim službám dokázali zefektivnit své podnikání, ušetřit čas a peníze a dosáhnout lepších finančních výsledků.

Chápeme, že ve chvíli, kdy stojíte na začátku změny celého přístupu k účetnictví se těžko představuje, jak velká to pro vás bude změna. A slibujeme, že budete jen příjemně překvapeni, jaké to je vést firmu s komplexní podporou, kterou přinášíme. Možná vám pomůže seznam služeb, které u nás najdete: účetní a daňové poradenství, digitalizace účetnictví, poradenství v účtování a danění kryptoměn, automatizace účetních dokladů, finanční analýza a externí CFO. To vše s podporou nejnovějších technologií a odborných znalostí. Nebo opět zmiňované case study na webu.

Zaujali jsme vás a chcete tak trochu jinou účetní kancelář? Pokud máte zájem o spolupráci, vyplňte kontaktní formulář a brzy se vám ozveme. S námi získáte více než jen účetní kancelář – získáte partnera, který vám pomůže růst a inovovat.

 

Nezávazná poptávka služeb

Marcela Lonková