Práce v rytmu outsourcingu

blog-07

Dlouhodobě se zajímáme o pracovní trh a sbíráme informace o potřebách a pohledu na outsourcing od účetních z různých oborů. Často se opakuje názor, že se jedná o nestabilní a velice stresové prostředí s chladnými vztahy. Nebudeme si nalhávat, že práce v outsourcingu není náročná a mnohdy těžší než v interní účtárně. Chtěli bychom Vám ale prozradit, jaký přístup nebo metody volíme proto, abychom se i my v „exterku“ cítili lépe :-).

Jedna z věcí, které přikládáme velkou váhu jsou mezilidské vztahy. Jsou velice důležité pro dobré fungování jakékoliv komunikace, ať v rámci společnosti nebo směrem ke klientům. Při hledání nových kolegů či spolupráci s našimi partnery chceme vědět, jaké mají pocity, zda jim náš způsob práce vyhovuje nebo například zda se chtějí v rámci naší profese někam posunout. Víme, jaké mají koníčky, jakým způsobem relaxují, co je dělá šťastnými.

„Outsourcing je plný příležitostí.“

Každý z nás má navázané úzké kontakty s našimi klienty, máme pravidelné i nepravidelné schůzky a veškeré potřebné záležitosti se řeší osobně a dle potřeb obou stran. Díky ukládání účetních podkladů v elektronické podobě máme vše potřebné k dispozici téměř ihned. Vše je přehledně uložené na disku a kdykoliv přístupné. A to nejen v kanceláři, ale např. i při práci z domova, zahraničí apod. Tedy jen dokud nás nevyřadí ze hry výpadek elektrického proudu :-). Historicky byly účetní zvyklé mít veškeré podklady „po ruce“. Řekněme si ale upřímně, není příjemnější a rychlejší podívat se do složky v PC, nežli hledat v destičkách a šanonech? Navíc, podívejme se na to i z ekologického hlediska, tisknout hromady papírů již také není moderní.

Naše práce je systematicky rozložená. Podklady zpracováváme postupně a dodržujeme předem stanovené termíny, na kterých se společně domlouváme. Jsme účetní, tzn. mít ve všem pořádek a řád máme prostě v krvi ;-). A tak nám opravdu nedělá problém jednat s lidmi z více firem, řešit různorodé požadavky a plnit všemožná přání. Naše práce je pestrá, můžeme se dále posouvat nejen po vlastní ose, ale také po ose našich klientů a to bereme ne jako přítěž, ale jako příležitost.